My Photo
Name:
Location: Tallinn, Estonia

btw, olen teisest liigist

Sunday, February 17, 2008

Rokenroll

Ei pea vist mainimagi, et mu perenaine on vastik laiskvorst. Millal ta viimati minu surematuid mõtteid siia kirja pani? - No vott.
Perenaine käis vahepeal Indias. Oli ära kaks nädalat, mille jooksul suutsin ma ikka südamest vihastuda. No mida kuradit, tema peesitab päikese käes (ise väidab, et tööreis!), mina istugu külma ahju otsas. Pissisin tema lemmiksaapad täis. Paras talle! Tshikk muidugi ei olnud kah kade tüdruk, koju tulles ja minu avaldust nähes viskas saapad pesumasinasse. Nüüd siis kõnnib ringi, saapatallad kõverad.
Väljas on peaaegu kevad, istun aknal ja irvitan mõttes inimeste ja koerte üle, kes mulle poseerivad. Arvavad, et jalutavad niisama, aga tegelikult promeneerivad minu õiglase pilgu all ning näitavad, mida oskavad. Ausalt öeldes - ei oska.
Kevadisele ilmale kohaselt rokivad kõik mu tuttavad inimesed hullumoodi. Kes ärkab võõras kohas, kes avastab hommikul katkisi lauanõusid - millegipärast ei ole mu perenaise tutvus- ja sugulasringkonnas palju neid, kes õhtul küpsist ja piima tarbiksid ning seejärel karskesse unne vajuksid.
Perenaine on nii ülbe: ise rokib, a mulle palderjani ei anna. Peaks vist jälle kuhugi pissima.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home