My Photo
Name:
Location: Tallinn, Estonia

btw, olen teisest liigist

Saturday, November 03, 2007

mu perenaine on pervert

Mu perenaine usub millegipärast, et lemmikloomad ja nende omanikud lähevad ajapikku ühte nägu. Just selsamal põhjusel ei võtnud ta endale mopsi, vaid minu. Sest minu nägu on ju kõigil rõõm minna?
Seda veendumust (noh, et ühtemoodi) arvesse võttes ei saa mu perenaine mind süüdistada näiteks selles, et tihti lähen oma kasti kastma just siis, kui mu perenaine potil istub (minu kast ja tema pott asuvad kõrvuti). Soristame samal ajal. Perversne? - Kindlasti. Sellepärast mu perenaine sellest vaikibki.
Kuni eilse õhtuni arvas mu perenaine, et ta polegi pervert, et tal pole ühtki sellist pahet või (seksuaalset) tungi, mis võiks kaasinimesi häirida. Eile aga teatas üks tore inimene, et juba paar nädalat tagasi ajakirjanduses avaldatud fotol (kus mu perenaine suudles ühe oma sõbrannaga) oli allkirjaks midagi taolist, et mu perenaine otsivat musiohvreid mööda pealinna üritusi... (see polnud esimene foto mu suudlevast perenaisest ajakirjanduses.) Ohohohooo... Seda varem teades oleks mu perenaine kindlasti jätnud ühe teise sõbranna viimasel Baarmanite Pühapäeval (oo, initsiaalid nagu minu omad peegelpildis!) suudlemata. Aga poppersi vastu ei saa, nii et see viimane avalik suudlus on ju andestatav?

Aga poppersit saab ju ainult sekspoodidest?

Pekki, ükskõik, kustkandist ka ei vaata - mu perenaine on pervert!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home