My Photo
Name:
Location: Tallinn, Estonia

btw, olen teisest liigist

Friday, October 19, 2007

ameerika

mu perenaine on telekasõltlane, ja kuigi enamus tema tarbitavatest teleteostest on valmistatud ameerikas, pole ta kunagi ise tahtnud sinna minna. on kuulanud halvakspaneva muigega kaasmaalaste uskumatuid jänki-lugusid ning kujutlenud end uhkelt eurooplasena. (häh - päike tõuseb idast! st siiamist, ehk taist. loe: kui keegi end üldse uhkelt mingi positiivse asjana võib kujutleda, olen see mina.)
never say never - mu perenaine otsustas lõpuks, et võtab kuulda oma sõprade korduvaid soovitusi ja teeb endale ameerika viisa, no nii igaks juhuks, et kui kusagilt piletiraha peaks leidma, saaks lõpuks sõpradel külas ära käia.
järgnevalt siis viisa taotlemisest - no kui kellelgi peaks vaja minema.
kui dokumendid-pildid-maksekviitungid olemas, registreeritakse end interneti kaudu. see aga ei tähenda, et saadki just sel kellaajal uksest sisse. kuna vestlus võtab vaid paar minutit, on samale kellaajale registreeritud mitu inimest. ja nad kõik seisavad kinnisel tänaval klaaskasti ukse taga, oodates sisselaskmist. kaasinimesi austavaks vihjeks: võtke dokumendid mapist välja, lülitage telefonid ja läpakad välja ning ärge toppige end metalli täis, sest mida rohkem jama teiega klaaskapis on, seda kauem seisavad teised järjekorras.
kuna sügis on taas saabunud ootamatult, seisis mu autosõltlasest perenaine täna t-särgi ja õhukese nahktagi väel õues üle poole tunni. esimene samm ameerika unelma poole: külmetand kannid ja lörisev nina!
koju jõudis perenaine värisedes ja pani minu rõõmuks puhuri täisvõimsusel tööle. kui ta peaks nüüd haigeks jääma, on jama majas. tööd peab ta ju ikka tegema! ma ju ei saa tema pärast ameerika saatkonna juurde piketeerima minna (kujutlege nüüd ise, mismoodi see välja näeks? ma kaalun vaevalt neli kilo!), samuti ei ole mõtet sõimata ilmataati, kes on täpselt sama mõjutamatu kui perenaise mõtlemisvõime(tus) enese riietamisel.
niisiis - hoidkem pöialt, et ta terve püsiks...


oot... wtf, mis ma ütlesingi? et ta terve püsiks? - unustage ära, haigete peal ongi soojem magada...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home