My Photo
Name:
Location: Tallinn, Estonia

btw, olen teisest liigist

Saturday, May 14, 2005

teistest

ma puutun üsna tihti kokku teiste loomadega. viimasel ajal aina vähem ja tegelikult ei salli ma üldse eriti loomi enda ümber. ok, viimati ületas mu uudishimu vastikustunnet, kui kohtasin üht kääbusküülikut. ma tõesti oleksin heameelega temaga teinegi kord kohtunud, aga täna sain teada, et ta suri ära. jama lugu. aga tänu sellele, et selle jänese peremees meil täna külas käis, kuulsin ma oma perenaise suust uskumatult palju ilusaid sõnu lemmikloomadega suhtlemise kohta. sellest jutust võib järeldada, et mu perenaine on üsna arenemisvõimeline ja mind ohvriks tuues neti kaudu raha kerjama ei hakka.
ühe mu teisel tuttaval, endisel isasel kassil nimega lucifer, juhtus aga hiljuti selline lugu, mis, vabandust, mind ikka hullult naerma ajab! nimelt tiirutavad nende kodu lähedal varesed. loomulikult tuleb sellised tegelased minema peletada või kätte saada - ise teate, miks. ka lucifer teadis, kuigi - ja see on muidugi minu enda tagasihoidlik arvamus - tema näol pole tegemist just kõige nutikama kassiga. varesed loomulikult said aru, et kass ei ole mingi lihtne tegelane ja kasutasid tema vastu kõige labasemat relva - sittusid ta lihtsalt täis! oimaivõi, ausalt! valkjas vedel sõnnikumass mustal kasukal! nagu dalmaatsia koer negatiivis!
öh, tegelikult püüan siin muidugi koomiliste lugudega oma mõtteid surmalt eemale viia. puhka rahus, jänks!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home