My Photo
Name:
Location: Tallinn, Estonia

btw, olen teisest liigist

Friday, May 13, 2005

kodusest õhkkonnast

ma sain eile hakkama millegagi, mida ma polnud kunagi teinud, vähemalt mitte oma täiskasvanueas - ma ründasin magava inimese kätt. aga see oli nii ahvatlevalt teki alt väljas, täpselt selline, et temaga annaks mängida. ma teadsin, et ei tohi. aga mis siis? nagu selle käe omanik teeks alati seda, mida tohib?
pärast seda intsidenti soovitas mu perenaine mul tungivalt mõelda ühele hiljutisele juhtumile, kuidas üks mees neti kaudu raha kerjas. teate seda lugu? tüüp pani netti üles video oma hästi nunnust kääbusküülikust ja teatas, et kui talle teatud aja jooksul teatud summat pangaarvele ei kanta, siis sööb ta oma küüliku ära.
loomulikult ma mõtlesin selle loo peale. eriti sellele, et vist pole väga oluline, et mu perenaine tegelikult liha ei söö. aga ma ei saa sinna midagi parata, et ma tõesti olen viimasel ajal häälekam ja nõudlikum! ise ta (mu perenaine, st) on süüdi, et mind lõigata lasi! kuna osa maistest rõõmudest on minu jaoks jäädavalt kadunud, siis pean ma ju millegagi selle kõik kompenseerima?
oh mu vaene, vaene perenaine! lasi endale lemmiku asemel tühja kõhuga kolli lõigata!

aa, muide, mu perenaise kurbust väljendab ka luuletus, millega ta hiljuti hakkama sai - olevat uuem rahvaluule:
lõpe lõpe põllukene
oh mina vaene eidekene
kapsaraud viis roti minema
alle-aa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home