My Photo
Name:
Location: Tallinn, Estonia

btw, olen teisest liigist

Wednesday, May 11, 2005

tere taas

see blog siin pole kaua aega mingit lisandust saanud, sest mu perenaine on olnud hõivatud igasuguste probleemidega. valdavalt debiilsetega. näiteks istusid üks õhtu meil mõned tema sõbrantsid, arutleti uskumatutel teemadel. "onju siis, kui oled nii purjus, et ei mäleta ja su sõber kasutab sind peol ära, aga kummiga - onju see ei ole petmine, onju?" küsis üks neist, ma ei saa reeta, kes. "ei, ei ole," vastati talle. "ja sellest ei pea rääkima, onju?" - "loomulikult mitte!" oli ülejäänud kanakarja ühine arvamus.
ma ei hakka siin arutlema selle üle, kas selline olukord peaks käima petmise alla või mitte. ütlen ausalt - sellised teemad jätavad mu nüüd õnneks täiesti külmaks. cool!
see-eest on mu muud soovid pärast lõikust muutunud. ma naudin rohkem inimlikku lähedust ja sööki. ja mõlemat nõuan häälekamalt kui eales varem. mu perenaine arvas, et ta peaks mulle uue nime panema. uus nimi olevat verbal.
mida iganes.
kui tahan, ronin talle öösel pähe magama! tehku järele!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home