My Photo
Name:
Location: Tallinn, Estonia

btw, olen teisest liigist

Monday, March 21, 2005

reklaamidest

mu perenaine kurdab, et viimasel ajal näeb reklaamides kenasid mehi ainult neis reklaamides, mis tutvustavad meeste kosmeetikat, nt habemeajamise asju jmt, ning alkoholireklaamides, mida mu perenaine oma nõrkuste ja sõltuvuste pärast vaadata ei taha. ülejäänud mehed, keda reklaamis kasutatakse, pidavat nägema välja nagu aseksuaalsed peded - üks kääksutab öösiti peldikuust, teine läheb õhku täis, rääkimata siis jubedusest, kes pesumasinat parandab.
aga mina? ka mind ei hellita reklaamisaatus. täna näidati mulle televiisorist äärmiselt lolli pilguga kassi, keda tema perenaine whiskasiga ära tahab osta, ise seletades, et ei jõua enam kodutoitu pakkuda. kassitoit ja kodutoit? nagu lastevorst ja põdravorst? segane värk. ja vaevalt selle kassi nimi päriselt miisu oli, pigem mizu vmt, sest ilmselgelt on tegemist poolakaga.
üldiselt ma loodan, et koledate reklaamide pärast ei hakka mu perenaine mulle kodutoitu pakkuma.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home