My Photo
Name:
Location: Tallinn, Estonia

btw, olen teisest liigist

Monday, July 16, 2007

kordussaade

minu seitsmes suvi maal. mõnes mõttes hakkab kõik vaikselt korduma, kuigi nüüd ei tee keegi välja sellest, et ma öösiti õues olen (varem ei lubatud). mu perenaine räägib küll, et mure ja rebased, aga maaperemehele on tema isiklik uni tähtsam kui võimalikud rebased, eriti kuna kõik teavad, missugune kurjuse kehastus ma olla võin, kui tegemist on koertega (miks peaks üks täiearuline inimene endale koera võtma???) või teiste kassidega...
miks uni vs mure: nimelt ei avalda ma soovi õue minna mitte siis, kui pererahvas magama läheb, vaid siis, kui nad just magama jäämas on! nauding! oma perenaisega ma nii teha ei saa, ta lihtsalt ei reageeri, kui ei taha. ärkab ja uinub suvalistel kellaaegadel... kuidas sellist kiusata?
nüüd käis perenaine maal. ma olin parajasti pööningul, kui ta tuli, ja mõtlesin, et mida nüüd - kas tõesti on suvi läbi? aga õnneks mitte, mind tuldi lihtsalt vaatama. lõpuks suvatsesin alla tulla, paisates talle süüdistusi ja etteheiteid näkku. miks? - niisama, loomulikult. perenaine võttis mu sülle ja nuusutas mu pööninguhõngulist kasukat, ja ma teadsin - teadsin täpselt! - mis vahepeal juhtunud on.
täielik kordussaade!
teadsin täpselt, kuidas perenaine on ka sel aastal rottidega hädas olnud (vähemalt kolm korda rohkem kui eelmisel aastal) ja sellest hädast ei päästnud teda ka eelmisel aastal üliedukat rotitappu harrastanud noormees: sel aastal poisil lihtsalt ei vedanud. ja poiss ise mõjus mu perenaisele kui eelmise suve kiretu kordussaade. ja teised meesisendid ei huvita niigi palju, et pilootsaadet planeerida...
niisiis teadsin ma täpselt, et perenaist on taas haaramas suvekurbus, ja nagu ikka, ei huvitanud see mind üldse. ent kuna otsustasin hakata kirjasaatjaks võrumaa metsade vahelt, siis - hoidke kätt elu pulsil, ehk viitsib perenaine mu surematuid ideid blogisse raiuda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home